Mööbli proovisõit

Aatrium, olles Eesti suurim füüsiline sisustuskaubamaja, ei omanud enne kampaaniat Facebook’is piisavalt suurt fännibaasi, mille abil sisustuskaubamaja brändi ja tooteid sotsiaalmeediavõrgustikus edukamalt levitada ning uusi fänne koguda. Peamine eesmärk oli suurendada Aatriumi Facebook’i jälgijaid ja tutvustada Aatriumit, kui suurimat sisustuskaubamaja Eestis.

Idee

Kaubamaja tutvustamiseks tehti videoklipp, mille sisuks olid kergelt erootilise sisuga tegevused kaubamaja uues osas ja uutel toodetel. Tegevused jaotati ära kaubamaja eri otstesse mille tulemusena saime suure osa kaubamajast ka filmile. Video vaatamisele järgnes küsimustik, kus osaleja pidi ühendama omavahel tegevuse ning mööblieseme. Kampaanias osalejate ja Aatriumi fännilehe tugeva seose tekitamiseks sisaldas rakendus piltpostitust, kus osaleja valis toote, mida ta võita sooviv ning valis kaaslased kellega ta pildile koos ära märgistati. Sellega tõmbas iga olsaleja endaga üks kuni kaks inimest mängu.

Kokkuvõte

Kampaania möödus edukalt, kogudes uusi aktiivseid fänne ning auhinnad jagati osavõtjate seas välja ilma muredeta. Jagatud pildid tekitasid publiku seas palju kõlapinda ning ärevust, ühtlasi olid pildid piisavalt sisukad, et pildid püsisid kasutajate seinal ka peale kampaania lõppu. Tulenedes kampaania osalemise keerukusest filtreeriti välja tõelised mööblihuvilised ning kampaania perioodi vältel läbisid nad kampaaniat korduvalt, kinnistades endale Aatriumi brändi ning tutvuti virtuaalse tuuri käigus ka mööblimaja enda ja sealse tootevalikuga. Kampaaniale toodetud video on avalikult ülevalt ning antud materjali sobiks kasutada ka tutvustava reklaamina Facebooki lehel lisa vahelehena.

  • Klient: Aatrium
  • Roll: Kampaania konseptsioon
  • Disain: 7Blaze
  • Arendus: 7Blaze
  • Video: Jaan Parmask
  • Aasta: 2012