Levelzone uudiskiri

Levelzone´il tekkis vajadus uue uudiskirja järele mis sobiks mõõdult kõikide emaili klientidega. Disainis jälgisin veebilehel olevat joont, et kasutajatel assotseeruks uudiskiri kohe ka epoega. Lisaks disainile on uuel uudiskirjal “Edasta kiri sõbrale” link ja paar tänusõna uudiskirja tellijale. Samuti lisasin juurde võimaluse vaadata kõiki uusi tooteid ja kõiki soodustooteid ühe klikiga.

Tulemus

Kuna tegu oli disaini tööga siis open rate´ist ehk uudiskirja avanud inimeste protsendist pole mõtet rääkida. Open rate sõltub enamasti pealkirjast ja uudiskirja saatmise kellaajast. Muidugi ka saatja mainest ja muust olulisest. Disaini puhul huvitab meid click through rate ehk number mis näitab inimeste arvu kes uudiskirjast edasi epoodi läksid. See number on tõusnud eestikeelse uudiskirja saajatel keskmise 9,5% pealt 12,9% peale ja venekeelsel 17,5% pealt 20,3% peale. Kahjuks on usaldusväärsete järelduste tegemiseks veel natuke vara, kuid esimeste katsetuste põhjal võib järeldada, et disaini muutmine oli tasuv otsus. Kuna üldjuhul on ekaubandusel suveti madal hooaeg siis võib loota, et aasta lõikes tõuseb CTR veelgi kõrgemale.

  • Klient: Levelzone
  • Roll: Disain
  • Aasta: 2013
  • www.Levelzone.com